Garantia Produselor Dell
Procedura de acordare a garantiei pentru produsele Dell
Tip garantie: Carry In Service = CIS
Tip garantie: Next Business Day = NBD* sau BOS
In vederea unei rezolvari rapide si eficiente, va sfatuim:
Va recomandam sa colaborati cu analistul (operatorul), pentru diagnosticarea corecta a defectiunii reclamate. Anumite defectiuni, putandu-se rezolva telefonic, la sugestiile analistului (operatorului). Locul de unde faceti apelul telefonic, trebuie sa va permita accesul fizic la produsul pentru care cereti suport tehnic, in cazul in care vi se cer telefonic, date suplimentare;
In cazul in care defectiunea nu se poate remedia telefonic, la sugestiile analistului (operatorului), atunci este necesar sa va deplasati cu produsul in cauza, la cel mai apropiat centru de Service, indicat de analist (operator);
Trebuie sa va notati numarul (indicativul) de ordine al apelului efectuat, pe baza caruia se va face reparatia;
Trebuie sa va prezentati la punctul de service cu produsul defect si sa indicati numarul (indicativul) de ordine al apelului efectuat anterior, catre Serviciul de Suport telefonic DELL.
Fara acest numar (indicativ) de ordine al apelului, centrala de service nu poate primi produsul defect.
* Nota: Timpii de interventie la sediul clientului nu se vor respecta, acolo unde accesul la locul interventiei este interzis de prevederile legilor locale, de conditii vamale, cand clientul nu poate asigura accesul analistului (operatorului) din motive ce tin de protocoale de securitate sau din orice alte motive si acolo unde nu se poate ajunge cu un autoturism.